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dc.contributor.advisorBithencourt, Carolina Rubin
dc.contributor.authorFonseca, Thais Fagundes
dc.coverage.spatialFlorianópolispt_BR
dc.date.accessioned2017-12-19T16:53:21Z
dc.date.available2017-12-19T16:53:21Z
dc.date.issued2017pt_BR
dc.identifier.urihttp://www.riuni.unisul.br/handle/12345/4424
dc.descriptionThis ressearch emerged from the practical necessity that Bolsamania had of reinserting itself in the market through another brand, wich before the current economy scenario and also for being one of the basic premises of the innovation brand, was seen the necessity of change, by constructing a study on Branding. Considering this, some researches and other kinds of studies were carried out about different subjects on business administration, wich were studied throughout this course, such as SWOT Matrix, Marketing Research and 5W2H, always maintaining the concern of correlating with the real needs of the company. And so, along with the company's characterization, its history, data and information transition of brand and concept, the diagnosis was elaborated, where the tools to execute the projects were developed parallel to their practice. Through this article, it was possible to analyze the transition of the Bolsamania brand to BSM BagStore in a more in depth and technical way, as well as improving its marketing and market notion.pt_BR
dc.description.abstractEste trabalho nasceu da necessidade pratica que a Bolsamania teve de se reinserir no mercado através de outra marca, que diante do cenário atual da economia e também por ser uma das premissas básicas da marca a inovação, viu-se a necessidade de mudança e de se realizar um estudo em cima de Branding. Diante disto, foram realizados pesquisas e estudos que abrangem áreas da administração e que foram ensinadas no decorrer deste curso, como Matriz Swot, Pesquisa de Marketing e 5W2H, sempre mantendo a preocupação de fazer a correlação com a real necessidade da empresa. E assim, junto da caracterização da empresa, o histórico da mesma, os dados e informações transição de marca e conceito, elaborou-se o diagnóstico, onde foi desenvolvido as ferramentas para execução dos projetos, paralelos à pratica dos mesmos. Através deste artigo, foi possível analisar a transição da marca Bolsamania para BSM BagStore de forma mais aprofundada e técnica, assim como melhorar a noção marketing e de mercado.pt_BR
dc.format.extent31 f.pt_BR
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.relation.ispartofAdministração - Florianópolispt_BR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/br/*
dc.subjectBrandingpt_BR
dc.subjectMarketingpt_BR
dc.subjectBSM BagStorept_BR
dc.titleDe bolsamania à bsm bag store: a transição das marcas e a construção do novo brandingpt_BR
dc.typeArtigo Científicopt_BR
dc.subject.areaCiências Sociais Aplicadaspt_BR


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