Show simple item record

dc.contributor.advisorRubim, Carolina Bithencourt
dc.contributor.authorSantos, Thaine Mesquita
dc.coverage.spatialPalhoçapt_BR
dc.date.accessioned2019-12-12T21:18:16Z
dc.date.available2019-12-12T21:18:16Z
dc.date.issued2019pt_BR
dc.identifier.urihttp://www.riuni.unisul.br/handle/12345/8980
dc.descriptionThis article aims to observe the use of inbound marketing strategy in generating new B2B business in a creative gift company. At first, through the bibliographic review will be presented the importance of the content in each step of the inbound marketing strategy and the consumer behavior inserted in the digital medium. Then it will be described how the company adopts the strategy and what are the tools used in each step, correlating with what was presented in the theoretical framework.pt_BR
dc.description.abstractO presente artigo tem como objetivo observar a utilização da estratégia de inbound marketing na geração de novos negócios B2B em uma empresa de presentes criativos. A princípio, por meio da revisão bibliográfica será apresentada a importância do conteúdo em cada etapa da estratégia de inbound marketing e o comportamento do consumidor inserido no meio digital. Logo após será descrito como a empresa adota a estratégia e quais são as ferramentas utilizadas em cada etapa, correlacionando com o que foi apresentado no referencial teórico.pt_BR
dc.format.extent20 f.pt_BR
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.relation.ispartofAdministração - Pedra Brancapt_BR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/br/*
dc.subjectInbound marketingpt_BR
dc.subjectMarketing de conteúdopt_BR
dc.subjectComportamento do consumidorpt_BR
dc.titleAplicabilidade do inbound marketing para geração de leads em uma empresa de presentes criativospt_BR
dc.typeArtigo Científicopt_BR
dc.subject.areaCiências Sociais Aplicadaspt_BR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazil

Mantido pela
Unisul
Plataforma
DSpace
Desenvolvido por
Digital Libraries
Licenciamento
Creative Commons